Image

Cégalapítás és könyvelés egy helyen!

Cégalapítás és könyvelés egy helyen!Céget szeretne alapítani, vagy egyéni vállalkozást indítana? Nem lesz egyszerű feladata, hiszen a cégalapítás ma már rengeteg papírmunkával jár, a teendők általában átláthatatlanok egy nem gyakorlott ember számára. És ha valaki hibázik, akkor sajnos már az alapításkor is nagyon könnyű büntetésbe futni. Cégünk ennek kiküszöbölésében segít Önnek!

VII. kerületi könyvelő irodánk segítséget nyújt a cégalapításban, majd a későbbiek során a könyvelést is ránk bízhatja! Így már a kezdetektől számíthat ránk abban, hogy ne kelljen felesleges kiadásokkal szembesülnie – természetesen kizárólag törvényes és szabályos keretek között. Sajnos sok a nem felkészült könyvelő a piacon, akik nem feltétlenül naprakészek a különböző kedvezményekkel kapcsolatban. A naprakészség pedig elengedhetetlen, hiszen a szabályok gyorsan változnak.

Forduljon könyvelő irodánkhoz bizalommal Ön is, ha szeretné, hogy egyetlen szakértő csapat végezze a cégalapítás és a könyvelés valamennyi teendőjét!

Milyen közterhet kell fizetnem a cégem alkalmazottai után?

Naprakész könyvelőt és könyvelőirodát keres? Jó helyen jár! Minden alkalmazotti fizetés megadható bruttó és nettó összegben is. A bruttó összegből kell levonni azokat a közterheket, amiket a munkáltatónak kell kifizetnie az államnak, a megmaradt nettó összeg pedig az, amit az alkalmazott kézhez kap.

A 2018-as évben a következő közterheket kell kifizetnie a munkáltatónak az alkalmazottak után:  szociális hozzájárulási adót, aminek mértéke 2018-ban 22%, valamint le kell vonnia a szakképzési hozzájárulást is, ami 1,5% százalék. Ezen kívül vannak még a munkavállalót terhelő adók és járulékok, vagyis a nyugdíjjárulék, a személyi jövedelemadó, valamint az egészségbiztosítási és munkaerőpiaci járulék.

Szeretne többet megtudni az Önt érintő adózási szabályokról, kérdése van a közterhekkel kapcsolatban? Forduljon hozzánk bizalommal és vegye igénybe szakmai tanácsainkat, illetve szolgáltatásainkat! A honlapon feltüntetett elérhetőségeinken elérhet minket és kérhet időpontot személyes találkozóra is!

Milyen adókat kell fizetni a vállalkozásom után?

Milyen adókat kell fizetni a vállalkozásom után?Egy saját vállalkozás rendkívül kedvező helyzetet teremt abból a szempontból, hogy a vállalkozó a maga ura lehet, vagyis a munkaidejét ő osztja be, továbbá a jövedelmét is ő határozhatja meg. Mindez előnyösnek hangzik, azonban nem szabad megfeledkezni arról, hogy egy saját vállalkozás felelősséggel és kiadásokkal is jár, illetve meg kell oldani a könyvelést és a bérszámfejtést is. Tehát mielőtt bárki emellett döntene, nem árt mérlegelni, hogy cége után milyen adókat és egyéb költségeket kell fizetnie.

Mivel különböző cégtípusok léteznek, így azok adója is eltér egymástól. Egyéni vállalkozás esetében személyi jövedelemadót kell fizetni, továbbá, ha ebben a formában nyereséges, akkor sem az egészségügyi hozzájárulásról, sem az iparűzési adóról nem szabad megfeledkezni. Cég esetében hasonlóak a követelmények, a különbség csak annyi, hogy a személyi jövedelemadó helyett társasági adót kell fizetnie a vállalkozónak.

Ha további kérdése lenne az adókkal kapcsolatban, vagy céget alapítana Budapesten, forduljon bizalommal könyvelőirodánkhoz!

Milyen kedvezményes adózási fajták állnak a vállalkozásom rendelkezésére?

Naprakész könyvelőt és könyvelőirodát keres? Jó helyen jár! Egy vállalkozás pénzügyi sikereit az is meghatározza, hogy milyen adózási formát választ magának. A döntést néhány szempont tükrében ajánlott meghozni, hogy a legkedvezőbb feltételeket válasszuk. Az egyik legfontosabb tényező, hogy valaki egyéni vállalkozó vagy kisvállalkozást működtet.

A cégek, gazdasági társulások között sokaknak inkább megéri a KIVA mellett dönteni, mert az kevesebb adminisztrációval jár, egyszerűbb vele dolgozni. Bizonyos feltételeknek teljesülnie kell, hogy egy vállalkozás ezt a kedvezményes adózási fajtát választhassa. A bevétele nem haladhatja meg az 500 millió forintot, de az alkalmazottak létszáma sem haladja meg az 50 főt.

A kisvállalati adó, a KIVA mértéke 2018 január 1-től 13%-nak felel meg, ami egy százalék csökkenést jelent az előző évi 14%-hoz képest. Az a cég, amely ezt a kedvezményes adózási fajtát választja, nemcsak azzal számolhat, hogy törvényesen spórolhat a közterhek összegén, de azzal is, hogy kiváltja vele a társasági, szakképzési hozzájárulási és szociális hozzájárulási adót.

Keresse bizalommal könyvelő irodánk munkatársait, és tudja meg, melyik adózási fajta lenne az Ön cégének a legelőnyösebb!

Hogyan szüntethetem meg a vállalkozásomat, és ez mekkora költséggel jár?

Hogyan szüntethetem meg a vállalkozásomat, és ez mekkora költséggel jár?Egy jó könyvelő iroda szakértőire nem csupán a cégalapításkor és az évek alatt zajló munka során, de a vállalkozás megszűnésekor is szükség lehet. Lássuk, mit érdemes erről tudni!

Egy cég megszüntetésének módja attól függ, hogy miért szűnik meg a cég:

  • Végelszámolási eljárásra kerül sor, ha már nincs szükség a vállalkozásra, és nincsen tartozása sem. Jogutód nélkül megszűnik, a céges vagyon pedig az aktuális tulajdonosoké lesz. Az eljárási illeték 15.000 Ft, a cégközlönyben való közzététel 3000 Ft.
  • Csődeljárás, vagy felszámolási eljárás indul akkor, ha szeretnénk megszüntetni, de a cégnek vannak tartozásai, amit nem tud fizetni. Ha a hitelezők követelését valamilyen mértékben kielégíti, akkor a cég jogutód nélkül megszűnik. A felszámolási eljárás díja, ha jogi személyiséggel rendelkező gazdálkodó szervezetről beszélünk, 80.000 Ft, a csődeljárásé 50.000 Ft. Jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezetnek mindkét esetben 30.000 Ft-ot, és ezen felül az ügyvédi munkadíjat kell fizetnie.
  • A harmadik lehetőségünk, ha a céget eladjuk, vagy átadjuk másnak. Ebben az esetben a cég nem szűnik meg, csak más lesz a tulajdonos, nekünk nincs vele további teendőnk.

Ha kérdése van cég megszüntetésével kapcsolatban, forduljon bizalommal könyvelő irodánk szakértő kollégáihoz!

Milyen tevékenységeket kell feltüntetni a létesítő okiratban, illetve mi engedélyköteles?

Milyen tevékenységeket kell feltüntetni a létesítő okiratban, illetve mi engedélyköteles? A cégalapításkor számos tényezőre oda kell figyelni, ugyanis egy kis hiba is komoly pénzbírságokhoz vezethet. Szerencsére szakemberek közreműködésével és megfelelő felkészültséggel nem történhet semmilyen fennakadás, így rövid időn belül sikerre vihető bármilyen vállalkozás!

A leggyakoribb kérdés a cégvezetők részéről, az, hogy milyen tevékenységeket kell feltüntetniük a létesítő okiratban. Kell egy főtevékenység, amivel kapcsolatban szerencsére az adóhatóság honlapján könnyedén lehet tájékozódni. Emellett olyan tevékenységeket is érdemes felvenni, amik rokonok a főtevékenységgel. Ezeket már nem kell jelezni a cégbíróság felé, később is bejelenthetőek, akár az Ügyfélkapun keresztül is. A tevékenység kérdéskörén kívül még az ezzel összefüggő engedélyekről is fontos szót ejteni. Vannak olyan tevékenységek, amikhez nem kellenek engedélyek, de például kereskedelmi tevékenységhez kérelemre lesz szükség, amit a tevékenység helye szerinti települési jegyzőhöz, a fővárosban pedig a kerületi önkormányzat jegyzőjéhez kell benyújtani.

Ha további kérdései lennének a főtevékenységekről, vagy az ezzel kapcsolatos engedélyekről, illetve megbízható könyvelő irodát keres, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!

Milyen költsége van egy bt. alapításának?

Naprakész könyvelőt és könyvelőirodát keres? Jó helyen jár! Aki vállalkozást indít, el kell döntenie, hogy milyen formában szeretne céget alapítani. Az egyik lehetőség a bt. vagyis a betéti társaság alapítása. A cégalapításnak megvannak a maga szabályos és törvényes lépései, ehhez természetesen némi költség is járul. Lássuk lépésről-lépésre, melyek a bt. alapítás költségei!

A bt. alapítás költségeinek egyik első tétele a törzstőke megléte. Ennél a cégformánál ez nagyon alacsony összeg, azoknak is ideális, akik nem rendelkeznek nagy tőkével. A törzstőke csupán tíz ezer forint is lehet. A bt. alapítás költségeit a továbbiakban a JÜB, ügyfélazonosítás díja teheti ki, ami 1670 ft, de az illeték és a közzétételi díj 0 forint egyszerűsített eljárásban, végül számolni kell az ügyvédi, szolgáltatási díjakkal, ami cégenként eltérő lehet.

Forduljon hozzánk bizalommal, amennyiben megbízható és kedvező áron igénybe vehető szolgáltatásokra van szüksége cégalapításhoz! Segítünk, hogy rejtett költségek nélkül, törvényesen alapíthasson céget, a részletekkel kapcsolatban érdeklődjön feltüntetett elérhetőségeink bármelyikén!

Egyedien képzett könyvelési árak, mert Ön fontos nekünk, és nem tucat termék a vállalkozása.

Arról, hogy áraink elfogadhatóak-e, nem nekünk, hanem Önnek kell döntenie. Amit biztosan ígérhetünk, mi holnap is itt leszünk, ugyanezen a néven, reményeink szerint évtizedek óta minket erősítő munkatársainkkal együtt. Nincs két egyforma ember, nincs két egyforma vállalkozás, ezért minden érdeklődés esetén egyedi árakat képzünk, hiszen nekünk Ön és vállalkozása többet ér, mint egy futószalagon gyártott, nagyüzemi termék. Kérdezzen tőlünk, és mi megteszünk mindent, hogy megelőlegezett bizalmát kiérdemeljük!

Egy cégvezető vállalkozónak a figyelme sok részfeladaton megoszlik. Felelős döntéseket kell hoznia cégének érdekében, nap, mint nap döntéshelyzet elé van állítva a vállalkozás menetét illetően. Ha Önnek jó bérszámfejtőre van szüksége, és kapacitás hiányában könyvelője nem tudja vállalni cége alkalmazottainak bérszámfejtését, van megoldás. Ne bajlódjon bérszámfejtő lapokkal, bérfizetési jegyzékekkel, Tb összesítőkkel, bízzon meg minket a bérszámfejtés lebonyolításával!

Milyen esetekben ajánljuk könyvelői és székhely -szolgáltatásunkat?

Siker és összehangoltság: Székhely tárgyaló, titkári szolgáltatás

Könyvelő Kft Könyvelés Cég könyvelése Bérszámfejtése

Váltani szeretne, mert jelenlegi könyvelője nem végzi rendesen a feladatát, nem küldi be megfelelően az adóbevallásokat, rendszeresen késik a határidővel? Mi betartjuk ígéretünket, és hosszú távú partnerként számíthat ránk!

Most indítja vállalkozását, melyhez biztos háttérre és hasznos tanácsokra van szüksége? Forduljon hozzánk bizalommal!

Tőlünk teljes körű szolgáltatást vehet igénybe, a tanácsadást, könyvelést, székhelyszolgáltatást is ránk bízhatja, melyeket személyre szabott árakon végzünk! Nálunk nem kerül felszámításra, külön könyvelői díjazásra a mérleg leadás, és a tanácsadást ingyenesen végezzük. Kedvezményekkel várjuk érdeklődőinket!

Mexvel könyvelőiroda Kft kapcsolat: + 36 1-267-4254

Székhelyszolgáltatás és könyvelés Budapesten